استاندار گیلان برتسریع در ساماندهی گلزارهای استان تأکید کرد .

دیارمیرزا:مهندس کیهان هاشم نیا در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان گفت : دستگاه های اجرایی متولی باید تلاش کنند با همکاری بنیاد شهید ، ساماندهی گلزارهای شهدای باقیمانده هرچه زودتر به پایان برسانند . وی با انتقاد از طول کشیدن ساماندهی گلزار شهدای بندر انزلی ، افزود : باید به مسئله اتمام گلزارشهدای استان رسیدگی […]

دیارمیرزا:مهندس کیهان هاشم نیا در نشست ساماندهی گلزارهای شهدای استان گفت : دستگاه های اجرایی متولی باید تلاش کنند با همکاری بنیاد شهید ، ساماندهی گلزارهای شهدای باقیمانده هرچه زودتر به پایان برسانند .

وی با انتقاد از طول کشیدن ساماندهی گلزار شهدای بندر انزلی ، افزود : باید به مسئله اتمام گلزارشهدای استان رسیدگی شود و در این بین پروژه گلزار شهدای انزلی  بسیار مهم است .

استاندار گیلان همچنین برتجلیل از مقام شامخ شهدا تأکید کرد و اظهار داشت : گلزارهای شهدا باید به بهترین و زیبا ترین شکل ساخته شود چرا که مراز پاک شهدا همچون مکان عبادت مقدس است .

در این نشست اسماعیلی ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت : از میان هزار و ۲۸۴ گلزار شهدای استان ، تاکنون هزار و ۱۷۹ گلزار یعنی معادل ۹۲ درصد آن ساماندهی شده و ۱۹ گلزار دیگر در دست اجراست .

وی به ساماندهی گلزار شهدای بندر انزلی اشاره کرد و افزود : کار ساماندهی این گلزار از سال ۸۷ آغاز شده و تاکنون صرف اعتباری بالغ بر ۹۵۶۵ میلیون ریال دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تکمیل آن ۳ هزار میلیون ریال دیگر نیاز است .

 

Share