آیت الله قربانی: ایجاد اختلاف در جامعه خیانت به مردم است

امام جمعه رشت تلاش مسئولان در نظام اسلامی را عبادت نامید و تصریح کرد: رفتار مسئولان در شرایط کنونی نباید در مردم ایجاد ناراحتی کند.وی ایجاد اختلاف در جامعه را خیانت به مردم دانست و اضافه کرد: تمام مسئولان وظیفه دارند تابع ولایت فقیه باشند و هر فردی که خلاف آن عمل کند نزد خداوند مواخذه می‌شود

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرگاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان با تبریک فرا رسیدن سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناراحتی عمومی است تا مردم از نظام رویگردان شوند.

وی ادامه داد: دشمن با اعمال تحریم‌ها تلاش می‌کند کشور را در تنگنا قرار دهد اما جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز در ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری دارد.

قربانی انقلاب اسلامی را الگوی بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی در تحولات منطقه نقش اساسی دارد.

امام جمعه رشت تلاش مسئولان در نظام اسلامی را عبادت نامید و تصریح کرد: رفتار مسئولان در شرایط کنونی نباید در مردم ایجاد ناراحتی کند.

وی ایجاد اختلاف در جامعه را خیانت به مردم دانست و اضافه کرد: تمام مسئولان وظیفه دارند تابع ولایت فقیه باشند و هر فردی که خلاف آن عمل کند نزد خداوند مواخذه می‌شود.

قربانی با اشاره به شکنجه و شهادت مبارزان در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی به علمای بزرگ بی‌حرمتی می‌شد و روحانیون را زندانی و تبعید می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان انقلاب اسلامی را انفجار نور توصیف کرد و یادآور شد: پس از انقلاب کمونیست‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و رفاه‌طلب‌ها مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و مشکلات بسیاری را ایجاد کردند تا در اقتصاد و زندگی مردم اثر بگذارند.

*افتتاح واحد بخار نیروگاه پره‌سر در اردیبهشت‌ماه ۹۲

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز در دیدار مذکور با تبریک فرا رسیدن سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت و توزیع برق به عهده وزارت نیرو است.

کریم آزادگان میزان تولید برق در گیلان قبل از انقلاب اسلامی را ۴۵۰ مگاوات اعلام کرد و افزود: اکنون بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ مگاوات در استان برق تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه سه برابر انرژی مصرفی در گیلان برق تولید می‌شود، تصریح کرد: نیروگاه‌ها پس از ۱۰۰ هزار ساعت فعالیت باید به‌روزرسانی شوند.

آزادگان ایجاد خطوط انتقال برق را یکی از فعالیت‌های سخت در گیلان دانست و اضافه کرد: پایداری برق مناطق شرق گیلان به صورت کامل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از بهره‌برداری پنج پروژه ملی و زیربنایی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های خط ۲۳۰ کیلوولت لوشان – دیلمان، خط ۶۳ کیلوولت رشت شمالی، پست ۶۳/۲۰ کیلوولت خیابان معلم شهر رشت، پست ۶۳/۲۰ کیلوولت منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی و بازسازی خط ۶۳ کیلوولت تک‌مداره رشت شمالی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت چهار واحد توربین گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر، تصریح کرد: دو واحد بخار نیروگاه مذکور تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

Share