آیت الله خوشوقت در مکه بستری شد+عکس

به گزارش دیار میرزا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، حضرت آیت‌الله خوشوقت که برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی سفر کرده بود، روز گذشته به دلیل عارضه تنفسی در یکی از بیمارستان‌های مکه مکرمه بستری شد. براساس این گزارش، آیت الله خوشوقت که برای انجام عمره مفرده به […]

به گزارش دیار میرزا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، حضرت آیت‌الله خوشوقت که برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی سفر کرده بود، روز گذشته به دلیل عارضه تنفسی در یکی از بیمارستان‌های مکه مکرمه بستری شد.
براساس این گزارش، آیت الله خوشوقت که برای انجام عمره مفرده به عربستان عزیمت کرده است، روز یکشنبه بعد از انجام اعمال عمره به دلیل عارضه نارسایی کلیوی و مشکلات تنفسی ناشی از دیابت در بیمارستان ملک فیصل مکه مکرمه بستری شد.
حجت الاسلام والمسلمین خادمی نماینده بعثه بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، روز گذشته از این عالم و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران در بیمارستان ملک فیصل عیادت و برای شفای ایشان دعا کرد.
در حاشیه این عیادت دکتر ممتاز از پزشکان معالج آیت‌الله خوشوقت در تشریح وضعیت جسمانی این عالم حوزوی گفت: شنبه شب حال ایشان بسیار وخیم بود که با تلاش¬های صورت گرفته حال ایشان در صبحگاه یکشنبه بهبود یافت و علائم حیاتی ایشان امید بخش است.
وی اظهار داشت:اما هنوز حال عمومی ایشان چندان رضایت بخش نیست و برای انتقال‌شان به تهران نیاز به جلسه و همفکری با یک تیم پزشکی از همکاران داریم که امروز این جلسه برگزار خواهد شد تا در این خصوص بهترین تصمیم اتخاذ شود.
حجت الاسلام خادمی نیز در حاشیه این دیدار از آقایان دکتر ممتاز و دکتر شمشادی به جهت تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر کرد و بهبودی وسلامتی حضرت آیت الله خوشوقت را از خداوند متعال آرزو کرد.
برچسب ها: آیت الله ، خوشوقت ، مکه
Share