انتصاب های جدید در فرمانداری های و بخشداری های استان گیلان :

خداحافظی جوشن ،اباذری و سیمایی با بخشداریهای کوچصفهان ،سنگر و لشت نشا +عکس

اختصاصی دیار میرزا : شنیده شده است در چند روز آینده انتصابات جدیدی در بخشداری های شهرستان رشت اتفاق می افتد از جمله آنها خداحافظی محمد علی اباذری با بخشداری سنگر و ابولحسن سیمایی با بخشداری لشت نشا است

اختصاصی دیار میرزا شنیده شده است در چند روز آینده انتصابات جدیدی در بخشداری های شهرستان رشت اتفاق می افتد از جمله آنها خداحافظی اسفندیار جوشن با بخشداری کوچصفهان ،  محمد علی اباذری با بخشداری سنگر و ابولحسن سیمایی با بخشداری لشت نشا است

*بخشداری کوچصفهان *

joshan

بر اساس شنیده های  خبرنگار دیار میرزا اسفندیار جوشن از بخشداری کوچصفهان خداحافظی می کند و به بعنوان کارشناس به فرمانداری رشت برمی گردند.

shan

*بخشداری سنگر*

همچنین قرار است محمد علی اباذری از بخشداری سنگر به بخشداری کوچصفهان نقل مکان می  کند و احتمالا تودیع و معارفه ایشان شنبه ۹۱/۱۱/۲۸ صورت می گیرد

abazari

*بخشداری لشت نشا *

خبر دیگر از بخشداری های شهرستان رشت این است که ابولحسن سیمایی جایگزین اباذری در بخشداری سنگر خواهد شد و تا این لحظه هنوز جایگزینی برای سیمایی در بخشداری لشت نشا مشخص نشده است .

*بخشداری خمام  *

خبر دیگر متعلق به بخشداری خمام است : قرار بود  هفته گذشته بعد از رفتن حسینی  ازبخشدار ی خمام حسین  ذاکر استقامتی جایگزین ایشان بشود اما بدلیل مخالفت یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی این اتفاق نیفتاد و فعلا عاشوری بعنوان سرپرست بخشداری خمام منصب شد .

315-250x175

 

شهرستان تالش

به گزارش دیار میرزا به نقل از مریان خبر، طی مراسمی در صبح روز پنج شنبه (۲۶-بهمن ۹۱) در سالن اجتماعات فرمانداری تالش که با حضور صادقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار گردید ، ضمن تقدیر از زحمات محمد مجد ، مهندس قربانعلی شادکام بعنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تالش منصوب شد.

شادکام در این جلسه به حاضرین گفت: خدارا شاکرم که توفیق خدمت به مردم زادگاهم نصیب اینجانب،شد. لازم به توضیح است که شادکام قبلا بعنوان شهردار رضوانشهر مشغول فعالیت بوده و سوابق مدیریتی وی بیشتر در حوزه شهرداری ها می باشد

*بخشداری حویق *

darmani

به گزارش  دیارمیرزا به نقل  مریان خبر، در جلسه تودیع و معارفه امروز (۲۶-بهمن-۹۱) که با حضور معاون استاندار گیلان و فرماندار تالش و تنی چند از مسئولین شهرستانی، علی درمانی طی حکمی از وزارت کشور به عنوان بخشدار بخش حویق منصوب شد. یادآور می شود، درمانی چندی پیش به عنوان سرپرست همین بخش مشغول خدمت بود.

*شهرستان رودبار *

images1

محمد مجد معاون عمرانی فرمانداری رودبار شد

به گزارش دیار میرزا به نقل از زیتون خبر، مراسم معارفه معاون عمرانی فرمانداری رودبار با حضور صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، رجبی فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان در فرمانداری رودبار برگزار شد.در این مراسم محمد مجد به عنوان معاون عمرانی فرمانداری رودبار معرفی شد.پیش از این علی اکبر پورعلی مسئولیت معاونت عمرانی فرمانداری رودبار را عهده دار بود.

 

 

Share