غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي

۱۷ تذکر به ۱۷ مسئول کشوری در یک جلسه مجلس

اختصاصی دیار میرزا: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور روز گذشته (چهارشنبه) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد اما نکته جالب آن ۱۷ تذکر عضو کمیسیون و برنامه و بودجه و نماینده مردم شریف رشت به ۱۷ مسئول ارشد کشوری در یک جلسه بود.

اختصاصی دیار میرزا: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور روز گذشته (چهارشنبه) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد اما نکته جالب آن ۱۷ تذکر عضو کمیسیون و برنامه و بودجه و نماینده مردم شریف رشت به ۱۷ مسئول ارشد کشوری در یک جلسه بود.

 

jafarzadeh3-300x180تذکرات مهندس جعفرزاده بشرح ذیل می باشد:

۱ جناب آقای  سردار محمد نجار وزیر محترم کشور

  خلاصه: برطرف نمودن ضعف محسوس فرماندار  رشت در اداره امور شهری و امور اداری دستگاههای       حوزه انتخابیه

۲ . جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترمجناب آقای دکتر بهمنی رئیس محترم بانک           مرکزی

  خلاصه: تسریع در برطرف نمودن ضعف نظارتی بانک مرکزی بر نحوه نگهداری حساب های دستگاههای دولتی در بانک ها ی کشور

۳. جناب آقای سردار قاسمی وزیر محترم نفت

خلاصه: دلایل عدم توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی پس از ۹ سال و دلایل عدم مرتفع نمودن موانع آن و ضرورت تسریع در عملیات اجرایی

۴.  جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترمجناب آقای دکتر مرتضوی رئیس محترم صندوق تامین اجتماعی

خلاصه:  اتخاذ تدابیر لازم بمنظور جلوگیری از زیان و ممانعت از کاهش تولید شرکت داروسازی اکسیر وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

۵. جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

خلاصه: تسریع در برطرف نمودن ضعف های اداره کل ارشاد اسلامی گیلان در امور برنامه ریزی برای سامان بخشیدن به مسائل فرهنگی، تبلیغی و مطبوعاتی

۶. جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر بهمنی رئیس محترم بانک مرکزی

خلاصه: رفع مغایرت پرداخت جایزه خوش حسابی بانک ملت با احکام فقهی عقود اسلامی و جلوگیری از فراهم شدن موجبات تبعیض و رفع تقویت شبهه ربوی در عملیات بانکی

۷. جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترمجناب آقای دکتر بهمنی رئیس محترم بانک مرکزی

خلاصه: اقدام سریع در تغییر موضوع فعالیت تعاونی اعتبار از مولی الموحدین به بانک ایران زمین

۸. جناب آقای مهندس خلیلیان وزیر محترم کشاورزی

خلاصه: مرتفع نمودن ضعف های سازمان حفظ نباتات بر تولیدات سموم نباتی و ایجاد کارخانه فرمولاتورو ثبت سموم به صورت غیر حضوری از طریق پورتال الکترونیکی و راه اندازی شبکه پایش سموم

۹.  جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد واموردارایی

خلاصه: اجرای کامل قوانین معاملاتی در واگذاری خدمات بیمه ای و کاهش قاعده عدم ترک تشریفات مناقصه

۱۰. جناب آقای بختیاری وزیر محترم دادگستری /جناب آقای سردار قاسمی وزیر محترم نفت

خلاصه: تسریع و اقدام عاجل در خصوص بررسی پرونده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایرانول

۱۱جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی

خلاصه: اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از افزایش واردات کالاهای مصرفی لوکس و غیر ضروری

۱۲جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی

خلاصه:  رفع نارسایی‌های صندوق تامین خسارت های بدنی بیمه مرکزی ایران و ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت امور فنی و مالی، برای پرداخت خسارت

۱۳.  جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم

خلاصه: اتخاذ تدابیر لازم بمنظورکاهش تاثیر منفی نرخ انرژی بر تولید واحدهای صنعتی و علی الخصوص تولید آلومینیوم( بصورت ویژه در شرکت آلومینیوم مهدی و آلومینیوم ایران مدنظر است.)

۱۴. جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی

خلاصه: رعایت دقیق قوانین جدید گمرکی در کنترل ورود برخی کالاها

۱۵. جناب آقای مهندس نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی / جناب آقای دکتر حسینی وزیر محترم اقتصاد و امور دارایی

خلاصه: تسریع در صدور مجوز جذب فاینانس برای ثبت سفارش ریل مورد نیاز کشور در شورای اقتصاد و پیگیری بدون وقفه شهرک ساخت و توسعه زیربنا ها، حمل و نقل کشور و راه آهن جمهوری اسلامی با هدف جلوگیری از خرید خارجی

۱۶. جناب آقای مهندس خلیلیان وزیر محترم کشاورزی

خلاصه: تسریع در پرداخت مطالبات سازمان مرکزی تعاون روستایی و جلوگیری از ورشکستگی سازمان مذکور و کمک در تادیه بموقع تسهیلات بانکی دریافتی

۱۷. جناب آقای سردار قاسمی وزیر محترم نفت

خلاصه: الزام مدیران شرکت پتروشیمی شهید تندگویان مبنی بر رعایت قانون در برگزاری مناقصه ها و تنظیم قرارداد ها و تعیین و اعمال ضرایب خدمات حق الزحمه کارکنان و تجهیز و آماده سازی بموقع انبار اتوماتیک

تذکرات دیگر نمایندگان :

6394_orig-300x180

قادری نماینده شیرای به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر شیراز و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از کمربندی شمال شرق شیراز تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر کشور در خصوص تسریع در ابلاغ ساختار تشکیلاتی و اختیارات فرمانداران ویژه و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم ویژه پوشش بیمه‌های تأمین اجتماعی برای کارگران ساختمانی و روستائیان تذکر داد.

اکبری و کولیوند نمایندگان کرج به وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار لازم به منظور حل مشکلات روشنایی برق معابر عمومی شهر کرج و شهرهای تابع تذکر دادند.

منظری توکلی نماینده بافت به وزیر نفت در خصوص تسریع در راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی شهر رابرد و به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع در حل مشکلات کمبود و نرخ بالای علوفه مورد نیاز عشایر تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عدم اجرای دستورات وزیر از سوی معاونان آن وزارتخانه، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در تعیین سهم حق‌آب به کشاورزان شهرستان مبارکه تذکر داد.

ایرانپور و صرامی نمایندگان مبارکه و خمینی‌شهر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون علت عدم حضور مستمر و پاسخگویی معاون امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تذکر داد.

ایرانپور و بخشایش نمایندگان مبارکه و اردستان به وزیر نیرو پیرامون تسریع در تأمین اعتبار لازم به منظور جابه‌جایی تیرهای چراغ برق خطرآفرین از معابر عمومی شهرستان‌های مبارکه و اردستان تذکر دادند.

قاضی‌پور، حسینی، سبحانی‌فر، فتاحی، علیپور، سبحانی‌نیا، عثمانی، صفایی، نعمتی، ایرانپور، رضایی، عاشوری، صادقی و جهانگیرزاده به رئیس جمهور پیرامون تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری به ویژه بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تذکر دادند.

قاضی‌پور، اکبریان، فتاحی، علیپور، عثمانی، سبحانی‌نیا، نعمتی، ایرانپور، صادقی، عاشوری، رضایی و جهانگیرزاده به رئیس جمهور پیرامون تسریع در پرداخت سهم شهرداری از آورده بنزین تذکر دادند.

عالی نماینده زابل به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور نظارت به فاضلاب مرغداری‌های واقع در ورودی شهر زابل و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص مدیریت ناکارآمد استان در حوزه ورزش سیستان تذکر داد.

موسوی نماینده لامرد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح احداث تونل شهید باقری لامرد و تسریع در تأمین اعتبارات طرح‌های راهسازی مور، گله‌دار و دارالمیزان تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص ارتقای جایگاه فوتسال در ساختار فدراسیون فوتبال، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین اعتبار مرحله دوم طرح‌ آبرسانی به روستاهای شهرستان فلاورجان و به رئیس جمهور پیرامون تسریع در حل مشکلات شرکت صنایع گیتی پسند اصفهان تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص رفع موانع اشتغال در استان فارس تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور جلوگیری از افزایش قیمت خدمات پستی تذکر داد.

نقوی حسینی و جعفرزاده نمایندگان ورامین و رشت به رئیس جمهور پیرامون دخالت‌های فرا قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در اجرای طرح‌های صنعتی و تولدی تذکر دادند.

قادری نماینده شیرای به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر شیراز و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از کمربندی شمال شرق شیراز تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر نیرو پیرامون تأمین اعتبار طرح‌های آبی استان چهارمحال و بختیاری، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن تذکر داد و خواستار توضیح وزیر نیرو در خصوص علت اجرای توافقات صورت گرفته با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در خصوص آب شرب شهرستان بروجن شد.

Share