دبیرکل جبهه پایداری :

کسانی که الان برای ریاست جمهوری مطرحند، هیچ کدام اصلح نیستند.

دبیر کل جبهه پایداری در گفتگو با گیلان آنلاین ضمن بر شمردن ویژگی ها و شاخص های رییس جمهور بعدی کشور با اشاره به افراد مطرح برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که الان مطرح هستند، هیچ کدام اصلح نیستند. ما در جبهه پایداری دنبال این هستیم که یک آدم اصلحی بیاید و رییس جمهور شود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از گیلان آنلاین ، حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی پیرامون شاخصه های رییس جمهور آینده گفت: رییس جمهور بعدی باید اسکتبارستیز باشد، فتنه را بفهمد، کاری باشد، فعال و متدین و با تقوا باشد، ولایت فقیه برایش مطرح باشد و به ولایت فقیه باور داشته باشد. امام هم ملاک هایی را مطرح کرده اند و شاخص هایی را برشمرده اند که فرد باید این شاخص ها را نیز داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در بین این افرادی که الان مطرح هستند، کسی که در آینده بتوانیم رویش دست بگذاریم و خیالمان راحت باشد، کسی یافت نمی شود. به نظر بنده، کسانی که الان مطرحند، اصلح نیستند.

حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی در ادامه پیرامون خبرهای ائتلاف آقایان حدادعادل، قالیباف و ولایتی گفت: با ائتلاف مشکل حل نمی شود.

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه با تاکید بر انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر، جبهه پایداری روی شخص خاصی بی نظر نیست. ما معتقدیم که باید فرد اصلح را انتخاب کنیم و به نظرم که در این مورد، می شود شخصی را پیدا کرد.

Share