پیام مشترک نماینده ولی فقیه واستاندار گیلان بمناسبت ۹دی

حضور خروشان مردم گیلان در ۸ دی ۸۸ ، نماد بارزی از هویت انقلابی و ولایتمداری مردم سرافراز این خطه است که سابقه ی تاریخی درخشانی در دفاع از اسلام ناب محمدی دارند. این حرکت خود جوش که یک روز زودتر از حماسه ی ۹ دی به وقوع پیوست بار دیگر ثابت کرد که گیلانیان […]

ATDIYGNCAKNB4Y7CA7BF1RACAJYME7OCA8ZAP0CCAI5HPXMCAMLQSJ2CAGRHV07CAAWYKLKCA2K6PQ8CAX20OHKCA1C1DORCAXOIWLZCAWZCU4YCAF1SA5GCAJITZZICAHCSWRTCA1IDLKECACEEAEKCAKBT86D قربانی

حضور خروشان مردم گیلان در ۸ دی ۸۸ ، نماد بارزی از هویت انقلابی و ولایتمداری مردم سرافراز این خطه است که سابقه ی تاریخی درخشانی در دفاع از اسلام ناب محمدی دارند. این حرکت خود جوش که یک روز زودتر از حماسه ی ۹ دی به وقوع پیوست بار دیگر ثابت کرد که گیلانیان ولایتمدار از لحاظ دینداری ، اخلاص ، جهاد و حضور در صحنه از استانهای پیشتاز کشورند و همواره برای دفاع از انقلاب ، نظام و رهبری آماده اند .
بی شک تجلیل رهبر فرزانه ی انقلاب از نقش آفرینی  مردم گیلان در مقابله با فتنه گران در دیدار تاریخی ۸ دی سال ۱۳۸۹ که به واسطه ی حماسه بیداری و بصیرت مردم استان انجام شد تا همیشه ی تاریخ نشان افتخاری برسینه ی فرد ، فرد هرگیلانی است .
اینجانبان در آستانه ی نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از همه ی گیلانیان ولایتمدار دعوت می کنیم تا در مراسم گرامیداشت آن یوم ا… بزرگ و پاسداشت حماسه ی همت والای مردم گیلان در محکومیت فتنه گران که صبح روز جمعه در سراسر استان برگزار می شود حضور یابند و این مراسم را به تجدید عهدی با آرمانهای امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل کنند .


زین العابدین قربانی                                                                 کیهان هاشم نیا
نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان                                             استاندار گیلان

Share