ویژه نامه شهادت امام حسن عسگری علیه السلام

شیعیان ما کسانی هستند که از آثار ما پیروی می کنند، دستورات ما را به کار می بندند، و از آنچه نهی کرده ایم اجتناب می نمایند، و اما کسانی که در بسیاری از آنچه خداوند بر آنها واجب کرده با ما مخالفت می کنند از شیعیان ما نیستند….

imam-askari-500x400

نمونه هایی از فضایل و سیره فردىاحمد بن اسحاق گوید:شاد و خرامان از خانه امام (ع) بیرون آمدم، فرداى آن به محضر امام بازگشتم و عرض کردم یابن رسول الله(ص)! شادیم بیش از حد گردید در مقابل منتى که بر من نهادید، این که فرمودید: مَثل او مَثل خضر و ذوالقرنین است یعنى چه؟ فرمود: طول غیبت.گفتم: غیبتش طولانى خواهد بود؟ فرمود: آرى…
سخنرانی آیت الله وحید خراسانی(کلیپ صوتی و تصویری) مداحی و مرثیه شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع)(صوتی) نماهنگ غریب سامرا(تصویری) مداحی های شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع)(تصویری)
شهادت جانگداز امام حسن عسگرى(ع)آرى امام عسکرى‏علیه السلام بیشتر مدّت رهبرى خویش را در دشوارى‏وسختى گذارند و اکنون زمان وفات آن حضرت رسیده است: آیا امام به‏مرگ طبیعى وفات یافت؟ یا آنکه توسط زهر به شهادت رسید؟ زهر یکى از مشهورترین ابزارهاى ترور در نزد زمامداران آن عهد بوده‏ و ترس آنان نسبت به وجود رهبران دینى محبوبی مثل امام آنها را وامى‏داشته که…
آیا ما شیعه ایم یا محبّ اهلبیتیم؟!شیعیان ما کسانی هستند که از آثار ما پیروی می کنند، دستورات ما را به کار می بندند، و از آنچه نهی کرده ایم اجتناب می نمایند، و اما کسانی که در بسیاری از آنچه خداوند بر آنها واجب کرده با ما مخالفت می کنند از شیعیان ما نیستند….


یادگاری های شهادت (کاغذ دیواری:wallpaper)

 
والپیپرهای اهل بیت علیهم السلام جمع آوری شده از سایت های دیگر

مقالاتى پیرامون زندگى امام حسن عسکرى(ع)

صفات و کرامات شهادت جانگداز سخنان تابناک
زمامداران معاصر سیاست در سیره امام معجزات وکرامات
مبارزات امام طرحى از سیماى عسکرى(ع) عصر امام عسکرى (ع)
حضرت امام حسن عسکرى (ع) دورنمایى از عصر امام عسکرى(ع) تفسیر منسوب به امام
 تم های مذهبی موبایل (شهادت امام حسن عسگری) تم موبایل مخصوص گوشی های سونی و نوکیا 
ویژه نامه سال های گذشته

 

کتابخانه امام عسگری علیه السلام (متن + دانلود کتاب)

Share