مصدومان داماش در مقابل پرسپولیس

مرتضی ابراهیمی به دلیل مصدومیت بازی در مقابل پرسپولیس را از دست داد و وضعیت بازی بوبا کارکبه نیز هنوز مشخص نیست.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان در بیست و یکمین دیدارش در لیگ برتر جمعه آینده مصاف حساسی را در برابر پرسپولیس در پیش روی دارد و این در حالی است که داماشی‌ها در چند وقت اخیر با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان خود مواجه بوده‌اند.

وضعیت مصدومان و بازی کردن یا نکردن آنها در دیدار مقابل پرسپولیس مورد سئوال بسیاری از طرفداران تیم داماش است.

افشین چاووشی مهاجم تیم فوتبال داماش که در چهار هفته نیم فصل دوم قادر به همراهی داماش نبوده اکنون از بند مصدومیت رهایی یافته و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در دیدار مقابل پرسپولیس برای داماش به میدان برود.

حسن رودباریان نیز که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر مانند چاووشی در بازی‌های نیم فصل دوم تاکنون غایب بوده، در تمرین داماش حاضر شد و قرار گرفتن او در درون دروازه داماش در دیدار مقابل پرسپولیس بستگی به شرایط و وضعیت آمادگی او در مدت دو یا سه  روز آینده دارد.

مصطفی حاجتی نیز که در بازی گذشته داماش در برابر سایپای البرز حضور نداشت، اکنون با برطرف شدن مصدومیتش شرایط حضور در میدان را بازیافته است.

مرتضی ابراهیمی مدافع باتجربه داماش که در دیدار مقابل فجرسپاسی در شیراز دچار گرفتگی عضله پا شده بود کماکان در تمرینات داماش غایب بوده و در برابر پرسپولیس قادر به همراهی تیمش نیست.

بوبا کارکبه مهاجم خارجی داماش نیز که در دیدار قبلی در برابر سایپا در نیمه نخست مصدوم و تعویض شده بود وضعیت چندان مساعدی ندارد و بازی کردن یا نکردنش در برابر پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در حالی عصر روز جمعه ۲۹ دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که داماش در دیدار رفت با یک گل در برابر قرمز پوشان پایتخت به برتری دست یافته بود.

Share