در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می‌شود

مصاف مردان ملوان و فجر سپاسی برای جبران نتایج نامطلوب

در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور، مردان ۲ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و فجر سپاسی شیراز برای جبران نتایج نامطلوب به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش دیار میرزا به نقل از خبرگزاری فارس از انزلی، در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند.

دو تیم در حالی در این دیدار رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند که شرایط تقریبا مشابهی در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته‌اند و هر دو تیم در دیدارهای اخیرشان در نتیجه‌گیری ناموفق ظاهر شده و هنوز بردی را کسب نکرده‌اند.

فجر سپاسی با جدا شدن چند مهره تاثیرگذارش با افت فاحشی مواجه شده به طوری که از سه دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و این روزها روند خوبی را طی نمی‌کند، بنابراین شیرازی‌ها در دیدار مقابل ملوان با انگیزه پایان بخشیدن به این روند و نیز گرفتن انتقام شکست دور رفت پای به میدان می‌گذارند.

ملوانی‌ها که شایعه جدایی هدایتی از این تیم و کسب نتایج نامطلوب اخیر آرامش آنها را تا حدودی مختل کرده بود، چند روز پیش اسپانسر جدید خود را برای ادامه لیگ برتر شناخت و اکنون با روحیه بهتر در مصاف با کاکوهای شیرازی به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در نیم فصل دوم و جبران نتایج اخیر هستند و البته بازی در چمن مصنوعی استادیوم دستغیب شیراز یکی از سختی‌های ملوان در این بازی محسوب می‌شود.

فجر سپاسی سید محمدرضا حسینی و ملوان عزیز معبودی را به دلیل محرومیت در این بازی در اختیار ندارند.

ملوان با هدایت محمد احمدزاده تا قبل از این دیدار با کسب ۳۱ امتیاز از بیست بازی گذشته خود در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و فجر سپاسی نیز با سرمربیگری محمود یاوری  تا پایان هفته بیستم با اندوختن ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

دیدار رفت این دو تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در انزلی با نتیجه یک بر صفر با برتری ملوان به پایان رسیده بود.

به گزارش فارس، قضاوت دیدار فجر سپاسی و ملوان را تورج حق‌وردی با کمک‌های محمدرضا منصوری و علی‌اکبر عظیم‌پور به‌عهده می‌گیرد.

Share