با حضور استاندار گیلان

مراسم معارفه فرماندار شهرستان تالش با حضور استاندار گیلان

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت : فضای کار و تلاش در جامعه نباید از هم اکنون تحت تأثیر حاشیه های انتخاباتی قرار گیرد و همه ی مدیران موظفند تا آخرین سال دولت همچون ابتدای آن به کار و تلاش و خدمت به مردم بپردازند .

به گزارش دیار میرزااستاندار گیلان : فضای و کار و تلاش و خدمت به مردم نباید تحت تأثیر انتخابات سال آینده قرار گیرد .

 

در این مراسم مهندس هاشم نیا مردمان تالش را مردمانی ولایتمدار ، فرهیخته ، قدردان ، قانع ، نجیب و بسیار صادق دانست و افزود : داشتن مردمانی خوب در یک شهرستان از جمله ثروت های گرانبهایی بشمار می رود که باید از این ظرفیت در راستای توسعه و تعالی آن استفاده نمائیم .
وی با اشاره به توانمندیهای شهرستان تالش در بخش های مختلف تصریح کرد : شهرستان تالش از استعداد و توانمندی بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است که باید با تمام توان در جهت توسعه و شکوفایی و جبران عقب ماندگی هایش گام برداریم .
وی توسعه متوازن در تمامی مناطق استان را از جمله اولویت های مهم کاری برشمرد و افزود : در جهت اجرای عدالت و رضای خداوند متعال باید به مناطقی که در گذشته به آن کمتر توجه گردیده در جهت جبران عقب ماندگی  ها بیشتر توجه نمائیم .
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وظیفه مدیران خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان است گفت : شمامدیران نیز براساس همین اهداف منصوب شده اید و اگر چنانچه از این مهم غافل شویم مطمئنا” کارها به زمین خواهد ماند .
وی در ادامه سخنان خود افزود : مدیران باید با تمام توان در جهت انجام وظیفه ذاتی گام بردارند و از هرگونه حاشیه بدور باشند .
استاندار گیلان با بیان اینکه قبول مسئولیت امانتی است که باید به نحو احسن و به درستی در جهت انجام آن تلاش نمائیم اظهار داشت : هنر مدیریت در آن است که در شرایط سخت باتدبیر بتوانیم بهترین راه ممکن را انتخاب نمائیم .

 

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت : فضای کار و تلاش در جامعه نباید از هم اکنون تحت تأثیر حاشیه های انتخاباتی قرار گیرد و همه ی مدیران موظفند تا آخرین سال دولت همچون ابتدای آن به کار و تلاش و خدمت به مردم بپردازند .
مهندس هاشم نیا با بیان اینکه ۲۰ طرح بزرگ صنعتی با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده افتتاح و بهره برداری است از تشکیل ستاد سرمایه گذاری در تالش خبرداد و افزود : حداقل باید در تالش ۱۰۰ طرح سرمایه گذاری برای عرضه به بخش خصوصی آماده گردد .
وی با بیان اینکه استان گیلان تنها استانی بشمار می رود که سایت سرمایه گذاری تحت وب در آن راه اندازی شده است افزود : استان گیلان از توانمند و ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف برخوردار است که باید ازاین ظرفیت ها به نحو احسن در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم و به همین جهت با این سایت از هرکجای جهان سرمایه گذاران می توانند این فرصت ها را در استان بررسی   کنند .
وی چهار بانده کردن مسیر استارا به گرگان و ساخت جاده پونل به آستارارا از جمله اولویت مهم کاری در این شهرستان برشمرد و از مکان یابی بندر تالش خبرداد و افزود : ساخت بندر تالش با مشارکت بخش خصوصی برطبق مصوبه ابلاغی از جمله موارد مهمی بشمار می رود که باید در اولین فرصت ممکن در جهت جذب سرمایه گذار در این زمینه اقدام گردد .

 

وی اظهار داشت : قرارداد ساخت راه آهن قزوین – رشت ،  رضوانشهر – تالش – آستارا با سرمایه گذاری کشورچین در مراحل نهایی شدن قراردارد و برای ساخت این راه آهن حداقل بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد .

در ادامه این جلسه شکری نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی مسئولیت را امانتی در دست مدیران دانست و گفت : اگر به مسئولیت به عنوان یک امانت بنگریم تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت  تا به سلامت و درستی و به نحو احسن به انجام رسانیم .

وی با بیان اینکه شهرستان تالش ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار است ، افزود : نیروی انسانی توانمند ، دلسوز و با تقوا عامل مهمی در جهت توسعه منطقه بشمار می رود .

در ادامه این نشست حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش بابیان اینکه بعدازانقلاب که در جهت رفع محرومیت کارهای ارزشمند و مهمی صورت گرفته و این مهم برهیچ کس پوشیده نیست ، افزود : این شهرستان باتوجه به توانمندی هایش نسبت به سایر مناطق از عقب ماندگی هایی برخوردار است که توجه ویژه مسئولین را می طلبد .
در ادامه شعبانی فرماندار جدید شهرستان تالش با بیان اینکه پویایی هرشهرستان به همت کار و تلاش مسئولان آن جامعه بستگی دارد ، گفت : شهرستان تالش از ظرفیت منابع و امکانات خوبی برخوردار است که باید با برنامه ریزی در جهت رشد و تعالی این شهرستان گام برداریم .
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات  میرزا حسینعلی زاده فرماندار سابق شهرستان تالش ، کریم شعبانی به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد .
گفتنی است : میرزا حسینعلی زاده ماه گذشته به عنوان فرماندارصومعه سرا معرفی شده بود و در این مدت کریم شعبانی سرپرستی فرمانداری تالش را به عهده دارد .

 

Share