در صورت تصویب مجلس؛

ما به التفاوت ارز مرجع به” کوپن” تبدیل می شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از بررسی طرحی در کمیسیون متبوعش خبر داد که در صورت تصویب نهایی این طرح به اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی از محل ما به التفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای کوپن ارزاق عمومی اختصاص می‌یابد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از بررسی طرحی در کمیسیون متبوعش خبر داد که در صورت تصویب نهایی این طرح به اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی از محل ما به التفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای کوپن ارزاق عمومی اختصاص می‌یابد.Jafarzade-21-223x150

غلامعلی جعفرزاده گفت: طرحی از سوی برخی نمایندگان از جمله توکلی و مصری تهیه شده است که در صورت تصویب نهایی آن در مجلس از محل ما به تفاوت ارز مرجع و مبادله‌ای به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سامان بهزیستی و اقشار آسیب پذیرکوپن ارزاق عمومی داده می‌شود تا این اقشار کالاهای اساسی مورد نیازشان را تامین کنند.

به گزارش ایسنا،‌نماینده‌ی مردم رشت افزود: هدفگری این طرح دهک دهم جامعه است ولی آمار و اطلاعاتی که بتوان بر آن اساس دهکهای دهم را از یکدیگر تفکیک کرد و دهک دهم را مشخص کرد در این طرح پیش بینی نشده است.

نماینده‌ی مردم رشت از حضور وزیر نیرو در جلسه صبح امروز کمیسیون جهت ارائه توضیحاتی برای تامین آب دریاچه ارومیه نیز خبر داد و گفت:‌ البته نمایندگان کمیسیون با برنامه‌های پشنهادی مجید نامجو موافقت نکردند.

وی از حضور نیافتن وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون برای پاسخ به سوالات برخی نمایندگان در این جلسه نیز سخن گفت.

Share