فرمانده عملياتي لشگر 16 قدس گيلان :

سپاه پاسداران با اقتدار و هوشیاری در مقابل تهاجم دشمنان ایستاده است

سردار حق بین با اشاره به حضور حداکثری نیروهای مخلص سپاه و بسیج در صحنه های مختلف نظامی و انقلابی اظهار کرد: حضور چشمگیر سپاهیان و بسیجیان در یوم الله هایی نظیر ۲۲ بهمن و روز قدس، باعث بر هم خوردن معادلات از پیش تعیین شده دشمنان می شود.

به گزارش دیار میرزا به نقل از ایرنا :فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان گفت: نیروی مقتدر و هوشیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اراده ای قوی در برابر تهاجم دشمنان ایستاده است.

 حق بین

سردار پاسدار ‘محمدعلی حق بین’ روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) سپاه ناحیه آستارا افزود: دشمنان همواره در طرح ریزی نقشه های شوم و پلید خود، چشم به حضور بسیجیان در صحنه های مختلف می دوزند.

وی با اشاره به حضور حداکثری نیروهای مخلص سپاه و بسیج در صحنه های مختلف نظامی و انقلابی اظهار کرد: حضور چشمگیر سپاهیان و بسیجیان در یوم الله هایی نظیر ۲۲ بهمن و روز قدس، باعث بر هم خوردن معادلات از پیش تعیین شده دشمنان می شود.

سردار حق بین به آموزش تکمیلی یک هزار و ۸۸۵ نفر از نیروهای بسیجی آستارا در طول مدت بیش از چهار سال اشاره و بیان کرد: این تعداد از بسیجیان با ساماندهی در گردان امام حسین(ع) شهرستان ، در دوره های مختلف آموزش دیده اند و در همه حال از هرگونه آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت دو سال اخیر نیروهای سپاه در منطقه شمالغرب کشور گفت: نیروهای سپاهی گردان امام حسین(ع) شهرستان آستارا با حضور موفق خود در مقابل نیروهای دشمن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به نمایانگر شدن توان روزافزون نیروهای سپاه در انجام ماموریت های مختلف ادامه داد: حضور نیروهای سپاه در ماموریت های خطیر، دستاوردهای مادی و معنوی زیادی برای نظام داشته است.

سردار حق بین افزود: نیروهای مخلص سپاه در چند عملیات موفق اراده خود را به نیروهای دشمن تحمیل و آنها را وادار به تسلیم و عقب نشینی کردند.

وی در ادامه گفت: نیروهای پژاک و پ.ک.ک با تمام امکانات خود در مناطق مرزی شمالغرب حاضر شده بودند اما نیروهای نظامی ما با توکل به خدا و با تقدیم چندین شهید و مجروح ، توانستند یک بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به جهان نشان دهند.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در ادامه با اشاره به فداکاری ها و مجاهدت شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: سپاه پاسداران زحمات زیادی برای پیروزی انقلاب و عزت نظام اسلامی متحمل شده است.

‘کیوان اسدپور’ اصل ولایتمداری مسوولان نظام و مردم را از جمله رمزهای موفقیت ملت ایران خواند و اضافه کرد: مردم و مسوولان با اتحاد ، همدلی و همیاری در فضایی مثبت و سالم در راستای موفقیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا ، در این آیین با تقدیر از زحمات چندین ساله سرهنگ پاسدار ‘سیاوش کریمی نژاد’ فرمانده سابق گردان امام حسین(ع) طی حکمی سرهنگ پاسدار ‘فردین عباس زاده’ به عنوان فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) سپاه ناحیه آستارا معرفی شد.

Share