سوژه های “صرفا جهت اطلاع” این هفته

به گزارش دیار میرزا به نقل از واحد مرکزی خبر – ثبات مدیریت در تامین اجتماعی ، مقایسه کله پزی با موسسات مالی و درسی برای ابوالمشاغل از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است . امیر شجاعی مجری برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته در سوژه های خود به ابطال حکم مدیریت […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از واحد مرکزی خبر – ثبات مدیریت در تامین اجتماعی ، مقایسه کله پزی با موسسات مالی و درسی برای ابوالمشاغل از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .

امیر شجاعی مجری برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته در سوژه های خود به ابطال حکم مدیریت سعید مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت: باز هم حکم جناب مرتضوی از مدیریت سازمان تامین اجتماعی لغو شد اما ظاهرا برخی دوستان ثبات مدیریت در این سازمان رو به هر چیز دیگه حتی به اجرای قانون ترجیح می دن .

راستی فکر می کنید این بار سازمان تامین اجتماعی برای حفظ مدیریتش چه تغییری کنه؟ دفعه اول که صندوق بود بعد شد سازمان ، این دفعه چی بشه خوبه؟ لطفا اسامی پیشنهادی تونو به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پست کنید .عجب اسم با مسمایی!!!

سو‍ژه دیگر صرفا جهت اطلاع تبلیغات مجانی در یک برنامه تلویزیونی بود که مجری توضیح داد: جالبه تو یه برنامه مفت و مجانی طرف جنسشو بیاره تبلیغ کنه (مدیر مسئول یه نشریه: به قدری این مجله مورد استقبال بوده که با جلدهای مشابه هم تو بازار اومده که عزیزان به آرم اون دقت کنند . ) مجری پرسید: خب دیگه چه ویژگی ای داره این مجله تون؟ (مدیر مسئول مجله: مجله بسیار پر محتوا و کیفیته از نظر چاپ و محتوا و مدل و الگو توصیه مون اینه که حتما اونو تهیه کنن)

مجری : اینو از این جهت گفتیم که دفعات قبلم تو این برنامه یکی مَنقَل و کرم ضد آفتاب حراج کرده بود . ضمنا بد نیست وسط برنامه یکیم بیاد جوراب حراج کنه بالاخره بدون مشتری نیست ها.

سوژه بعدی حضور وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز هوای پاک در مدرسه بود . مجری صرفا جهت اطلاع سوال کرد:آقای وزیر آموزش و پررورش! که روز هوای پاک رفتید مدرسه،  چرا خیلی از  مدارس درخت ندارند تو این هوای آلوده(حاجی بابایی جواب داد: من تشکر می کنم از این سوال زیبای شما من اخیرا کتابی را قلم زدم با یکی از دوستان تحت عنوان مدرسه ای که من دوست دارم ) مجری گفت: خب این کتاب که به جای خود، عملا چه کاری انجام دادید؟وزیر آموزش و پرورش جواب داد از این به بعد اگه اجازه بدید من هم شهردار باشم هم همه مسئولیت ها رو با هم دیگه داشته باشم…

مجری: حالا چه توصیه ای برای دانش اموزان دارید آقای وزیر؟(وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان:  نیفتیدا می دونید چرا یقه وزیر آموزش و پرورشو می گیرن)

مجری : دقت کردید! به این میگن روحیه بالا، مثل این یکی: (علی دایی: نیمه دوم اگه شما نگاه کنید ما سه تا گل فقط تو هجده خودمون خوردیم به غیر اون تراکتور کار خاصی نکرد.)

شجاعی در سوژه بعدی خود،‌توصیه های  بانک مرکزی رو با مجوز کله پاچه فروشی ارتباط داد.

مجری: این سوژه رم ببینید، خیلی جالبه (معاون نظارت بانک مرکزی: اگر مردم در موسساتی سپرده گذاری کنند که مجوز بانک  مرکزی رو نداشته باشند بانک مرکزی هیچ گونه وظیفه ای درباره این افراد نداره ما چند بار اینو اعلام کردیم).

مجری در محل یک طباخی در حالی که به کله پاچه ها و مجوز کسب این صنف اشاره کرد گفت: آقای بانک مرکزی ببین یه طباخی هم برای اینکه کله پاچه بفروشه مجوز لازمو داره  اونوقت چه جوری بعضی موسسات مالی مجوز ندارن و در حد بانک دارن کار می کنن؟ پس شما چه کار می کنید به جز اعلام کردن؟

سوژه بعدی صرفا جهت اطلاع موضوع نیونل مسی و وزیر خوش خنده اقتصاد بود.

مجری گفت:  شوخیهای وزیر ورزشکار و خوش خنده اقتصاد (خبرنگاری از ارائه لایحه بودجه به مجلس و شیوه کشورهای اسپانیا و پرتغال به عنوان کشورهای پیشرفته در تنظیم بودجه شان سوال کرد: حسینی پرسید: کشورهای پیشرفته منظورتون کیه ؟ و با خنده گفت: اینا(یعنی اسپانیا و پرتغال)  پیشرفته ان؟  پس چرا دادن به مسی؟ (منظور دکتر مسابقه بهترین فوتبالیست بود که در آن بازیکن آرژانتینی برنده شد) مجری گفت: دکتر جان حالا شوخی و مسی و ورزشو اینا به کنار ولی سال داره تموم میشه و ما هم مثل مجلسی ها چشممون به در خشک شد و لایحه بودجه نیومد . قرار بود ۴۰-۵۰ روز پیش بودجه رو تحویل بدیدا .

شجاعی در سوژه بعدی از رویانیان به خاطر استعفا از تعدد مشاغل خود تقدیر کرد و گفت: کار سردار این هفته واقعا آفرین داشت. احسنت سردار!  احسنت و حبذا به این همه حس قانون گرایی و وظیفه شناسی . هنوز مُهر طرح مجلس برای انفصال و جریمه و جزای دو شغله ها خشک نشده خودت اومدی از  شغلات استعفا دادی.

رویانیان: بالاخره ما هم باید پیشگیری کنیم از ابهامات

مجری برنامه با طنز به بقیه مدیران دو شغله و دو شغل به بالا و ابوالشماغل سیاسی و اقتصادی خواست بنشینند و یه کم بار خودشون رو سبک کنند.

مجری:  اونایی هم که خودشونو زدن به اون راه حواسشون باشه که به قول معروف یه بار جستی ملخک، دو بار جستی حالا دیگه تو دستی اگه خدا بخواد.

شجاعی به کامران نجف زاده که جدیدا به عنوان سفیر ویژه برای کودکان بی سرپرست و سالمندان بهزیستی معرفی شده گریزی زد و گفت: بین خودمون باشه وقتی کامران نجف زاده به عنوان سفیر ویژه کودکان بی سرپرست و سالمندان بهزیستی معرفی شد به این فکر کردم کامران که یک هفته در میون جهت اطلاعو اجرا می کنه از این به بعد همین وقتم می خواد بذاره جهت کودکان بی سرپرست و سالمندان ، خدا به جهت اطلاع رحم کنه.

سوژه بعدی صرفا جهت اطلاع این هفته یک مجتمع خدمات بهزیستی بود که ۵ هزار ارباب رجوع معلول داره که باید برای رسیدن به این مجتمع ۱۰۲ پله رو بالا برن .

در این آیتم بخشی از صحبت های یکی از مسئولین این مجتمع پخش شد که گفت:‌

این ساختمان مسئولیت برطرف کردن مشکلات ۵ هزار معلول را بر عهده  دارد.

مجری : دست بر و بچه ها درد نکنه.

آخرین سوژه صرفا جهت اطلاع این هفته چاپ آگهی هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی نفت کش بود که برای تقدیر از مدیر عامل خودشون جناب بهبهانی این آگهی رو در روزنامه ای دولتی درج کردند.

مجری گفت: این رپورتاژ آگهی تو روزنامه دولتی هم جالبه یعنی یه جورایی روی رییسو سفید کرده ، هزینه ۴۰-۵۰ میلیونی برای تبریک به رییس .

خب اگه این هزینه از جیب کارکنان برای تبریک به رییس رفته که آفرین به حس مدیر دوستی شون ولی اگه از بیت المال بوده که کارو خراب کردن.

Share