زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه

به گزارش دیارمیرزا سهمیه بنزین یارانه‌ای بهمن‌ماه بدون تغییر در حجم و قیمت ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، براین اساس خودروهای سواری شخصی ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی خود را مانند گذشته دریافت می‌کنند. همچنین بعد از اتمام سهمیه بنزین یارانه‌ای، اجازه برداشت بنزین […]

به گزارش دیارمیرزا سهمیه بنزین یارانه‌ای بهمن‌ماه بدون تغییر در حجم و قیمت ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، براین اساس خودروهای سواری شخصی ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی خود را مانند گذشته دریافت می‌کنند.

همچنین بعد از اتمام سهمیه بنزین یارانه‌ای، اجازه برداشت بنزین با نرخ ۷۰۰ تومان نیز ۳۰۰ لیتر در ماه است. البته مسوولان تاکید کرده اند که در صورت نیاز افراد هیچ مانعی برای عرضه بیش ازاین مقدار وجود ندارد و جایگاه‌داران سوخت می‌توانند با کارت سوختی که در اختیار دارند نسبت به عرضه بنزین ۷۰۰ تومانی اقدام کنند.

همچنین سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها نیز مانند ماه‌های پیش ۲۵ لیتر است که بامداد اول بهمن ماه در کارت‌های سوخت خواهد بود.

به جز آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی دوگانه‌سوز سهمیه بنزین سایر خودروها نیز مطابق ماه‌های گذشته به کارت‌های سوخت آن‌ها واریز خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی ایران، سهمیه بنزین آژانس‌ها و مسافربرهای شخصی دوگانه‌سوز از ابتدای مهر ماه امسال طبق مصوبه ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها تغییر کرده است، بر این اساس سهمیه این خودروها نیز از ماهیانه ۳۰۰ لیتر به ۲۰۰ لیتر کاهش یافت.

Share