با پخش خبر نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری؛

زاکانی چرا کاندیدا می شود؟

چند روزی هست که زاکانی هم سودای برتن کردن ردای ریاست در سر می پروراند. اخیرا شنیده شده است که علی رضا زاکانی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارد .

به گزارش دیار میرزا : هر روز که به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نزدیک تر می شویم خبرهای داغ انتخاباتی جالبی در محافل و رسانه ها مطرح می شود . پیرو همین گذر زمان و نزدیکی به انتخابات احساس تکلیف کرده ها هر روز بیشتر از دیروز می شوند. حال چند روزی هست که زاکانی هم سودای برتن کردن ردای ریاست در سر می پروراند .

به گزارش دیار میرزا  به نقل از منادی، اخیرا شنیده شده است که علی رضا زاکانی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارد .

در همین راستا سروری قائم مقام جمعیت رهپویان در خصوص این خبر گفت : بسیاری از تشکل های دانشجویی و نیروهای اصولگرا از زاکانی درخواست کرده اند تا در انتخابات آتی به عنوان کاندیدا حضور یابد .
زاکانی تاکنون این خبر را تکذیب نکرده است و طبق معمول مانند دیگر آقایان در حال بررسی و جمع بندی نهایی می باشد .

علی رضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می باشد که خبر حضورش در انتخابات این روزها شنیده شده است .
حضور در چنین رویداد بزرگی مستلزم آن است که افراد به پشتوانه تشکیلات سیاسی وارد رقابت شوند. یعنی چهره های سیاسی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری علی رغم محبوبیت بالا ، نیاز به حمایت احزاب و گروه های سیاسی دارند تا بتوانند به صورت تشکیلاتی در انتخابات حضور یافته و درصد موفقیت بالاتری داشته باشند و با توجه به این نکات به نظر نمی رسد زاکانی بتواند چنین شرایطی را برای خود فراهم نماید . چرا که در خوش بینانه ترین حالت در تهران سرشناس بوده و محبوبیتی نسبی دارد .

پس نظر برخی بر این است به سبب نزدیکی حداد عادل کاندیدای احتمالی انتخابات آتی با دو طیف همسو یعنی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران  و از آنجایی که حداد در نظر سنجی های به عمل آمده جایگاه مطلوبی نداشته پس علی رضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان برای فراهم نمودن شرایط لازمه برای حضور حداد وارد میدان شده تا ضمن تقویت جایگاه اجتماعی حداد در نهایت به نفع وی کناره گیری نماید هرچند شنیده می شود این روزها مابین این اشخاص اختلافاتی به وجود آمده ولی این اختلافات زودگذر خواهد بود .

در هر شرایط گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد …

Share