حمید درخشان:

داماش مستحق کسب هر ۳ امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان داماش با وجود خستگی پا به میدان بازی گذاشتند، گفت: داماش مستحق کسب سه امتیاز در مقابل سایپا بود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما پس از یک ماراتن سخت ۱۲۰ دقیقه‌ای در شیراز با وجود خستگی بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتند اما سایپا حدود ۱۲ روز برای این بازی فرصت داشت و سر و حال‌تر از ما بود.

وی افزود: به بازیکنان تیم خود افتخار می‌کنم که با وجود خستگی در تمام مدت بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند.

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه تیمش در این دیدار مستحق کسب هر سه امتیاز بود، گفت: داماش تیم برتر میدان بود و حتی در همان دقایق اولیه و قبل از گل سایپا می‌توانستیم به گل برسیم اما در فوتبال همواره تیم برتر پیروز نمی‌شود.

وی اذعان کرد: در نیمه دوم نیز بازی کاملا یک طرفه و در اختیار ما بود اما این مساوی چیزی از ارزش‌های داماش کم نمی‌کند.

درخشان با اشاره به مشکل مهاجمان داماش در  نواختن ضربات آخر، تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این موضوع خستگی زیاد بازیکنان ما بود که موجب شد در لحظات حساس تمرکز لازم را نداشته باشند ضمن اینکه مهاجمان ما بازیکنان جوانی مانند ابراهیمی و جهانبخش هستند و این تفاوت فوتبالیست‌های جوان و پخته است.

وی با اشاره به اینکه تیم داماش در دفاع و ایجاد موقعیت گل خوب عمل می‌کند، یادآور شد: داماش با برطرف کردن مشکل گل‌زنی به بلوغ تیمی می‌رسد.

سرمربی داماش گیلان، مصدومیت‌های زیاد بازیکنان این تیم را یکی دیگر از مشکلات تیمش دانست و خاطرنشان کرد: امروز با وجود این مصدومیت‌ها در نیمه نخست یک تعویض اجباری نیز داشتیم که روی برنامه‌های تاکتیکی تیم ما اثرگذار بود.

Share