به گزارش منابع موثق:

تکرار : حکم شهردار رشت با تایید رییس جمهور صادر شد

اختصاصی دیار میرزا: بر اساس شنیده ها حکم محمدعلی ثابت‌قدم بعنوان شهردار رشت چند هفته قبل از سوی وزیر کشور صادر شده بود ولی بدلایل نامعلوم هنوز ابلاغ نشده بود که براساس منابع موثق رییس جمهور این حکم را تایید نمود و دستور ابلاغ را صادر کرد.

تکرار اختصاصی دیار میرزا : بر اساس شنیده ها حکم محمدعلی ثابت‌قدم  بعنوان شهردار رشت چند هفته قبل از سوی وزیر کشور صادر شده بود ولی بدلایل نامعلوم هنوز ابلاغ نشده بود  که براساس منابع موثق رییس جمهور این حکم را تایید نمود  و دستور ابلاغ را صادر کرد.

11111

 به گزارش دیارمیرزا  پس از ماه‌ها انتظار سرانجام   رشت شهردار قانونی خود را شناخت و حکم انتصاب محمدعلی ثابت‌‌قدم به عنوان شهردار رشت  صادر و ابلاغ  شد.

پس از استعفای محمود فریدونی شهردار سابق شهر رشت، مجتبی خدمت بین‌ دانا سرپرستی نهاد شهرداری رشت را بر عهده داشت و ثابت‌قدم گزینه تصدی شهرداری این شهر با رای ۹ نفر اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شد که پس از این  انتخاب، طبق مراحل قانونی به وزارت کشور و استانداری معرفی شد و پس از ماه‌ها گذراندن این مراحل و عدم پاسخگویی وزارتخانه در پنجم تیرماه از سوی شورا به عنوان شهردار رشت فعالیت خود را آغاز نمود.

محمدعلی ثابت‌قدم دارای دکترای شهرسازی است و دارای سوابق  متعدد علمی بوده و عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه گیلان و جهاد دانشگاهی است.

وی همچنین عضو سازمان نظام مهندسی تهران و دارنده پروانه اشتغال پایه ۲ رشته عمران و شهرسازی است.

Share