نماينده اصولگراي مجلس نهم

حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات بعید است

نمی‌دانم ولایتی کاندیدای اصلی اصولگرایان باشد/ به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات بعدی ریاست جمهوری پرشکوه خواهد بود/ درباره گزینه نهایی اصولگرایان کشور هیچ خبری ندارم.

به گزارش ایلنا : نماینده مردم رشت در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مشایی عاقل باشد کاندیدا ریاست جمهوری نخواهد شد گفت: اصلاح طلبان خیلی اثرگذار نیستند و نمی دانم ولایتی کاندیدای اصلی اصولگرایان باشد.

به گزارش ایلنا از گیلان غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی ظهر یکشنبه در  دیدار با جمعی از مردم رشت درباره اهمیت و جایگاه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و وقوع جریان فتنه ۸۸فرمودند انتخابات بعدی ریاست جمهوری پرشکوه خواهد بود.

وی درباره دلایل پیش بینی خود برای برگزاری بسیار باشکوه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره در پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه نظام بوده اند و هیچ وقت هم اجازه ندادند دشمنان بهره برداری سیاسی کنند و همیشه عقیم مانده اند.

وی ابراز کرد: من مطمئن هستم انتخابات سال آینده یکی از پرشورترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ملت بزرگوار وسلحشور ایران خواهد شد.

جعفر زاده ایمن آبادی درباره وظایف رسانه ها برای برگزاری پرشور انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: رسانه ها باید یک فضای آرامش خیال رابرای مردم ایجاد و از بروز تنش و دعوا خوددداری کنند.

وی از سیاسیون نیز درخواست کرد سعی بکنند از ایجاد تنش درگیری توهین و تحقیر یک دیگر به جد خودداری و اختلافات را کاهش بدهند چون مردم حال و حوصله درگیری را ندارند و باید یک فضای آرامی را همچون رسانه ها برای ملت به وجود آورند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این سوال که در نبود احزاب مردم چگونه می توانند کاندیدای اصلح خود را انتخاب بکنند اذعان داشت: در حال حاضر که احزاب نیستند وظیفه رسانه ها به ویزه رسانه ملی برای معرفی مناسب کاندیداها بسیار حائز اهمیت به شمار می آید.

جعفر زاده ایمن آبادی در پاسخ به سوال دیگر که آیا علی اکبر ولایتی کاندیدای نهایی اصولگرایان خواهد بود تاکید داشت: مردم به کسی رای می دهند که ولایت مدار و ولایت مداری او اثبات شده باشد و درباره گزینه نهایی بودن اصولگرایان کشور هیچ خبری ندارم.

وی درباره کاندیدا بودن رییس دبیر خانه جنیش عدم تعهد تاکید کرد: اسفندیار رحیم مشایی به احتمال زیاد کاندیدا نمی شود و اگر عاقل باشد نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد و اصلاح طلبان نیز بعید می دانم شرکت کنند و خیلی مهم نسیتند چون در اقلیت قرار دارند و خیلی اثر گذار در انتخابات نیستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره نهم مجلس در پایان بزرگترین آرزوی مردم در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری را وجود یک فضای کم تنش وبدون تحقیر ولی پرشوری داشته باشند که کسی روی اعصاب آنان راه نرود عنوان کرد.

Share