بازدید فرماندار شهرستان رشت از روستای پیرده بخش مرکزی

به گزارش دیار میرزا به نقل از ۸ دی؛ فرماندار رشت به همراه برخی مدیران شهرستانی ( مهدیزاده رئیس اداره برق منطقه یک , تکجو آبفای شهرستان رشت , آذر رئیس آبفار) در ادامه بازدیدهای میدانی از روستاهای توابع شهرستان رشت به روستای پیرده بخش مرکزی رفت ودیداری بامردم این روستا داشت. ولی الله عظمتی […]

به گزارش دیار میرزا به نقل از ۸ دی؛ فرماندار رشت به همراه برخی مدیران شهرستانی ( مهدیزاده رئیس اداره برق منطقه یک , تکجو آبفای شهرستان رشت , آذر رئیس آبفار) در ادامه بازدیدهای میدانی از روستاهای توابع شهرستان رشت به روستای پیرده بخش مرکزی رفت ودیداری بامردم این روستا داشت.

ولی الله عظمتی در این دیدار بعد از شنیدن درد دلهای مردم این روستا وابراز همدردی با آنان اظهار داشت :باتوجه به اینکه یکی از مشکلات مردم این روستا نبود آسفالت ونداشتن راه روستایی مناسب است ماتمامی تلاش خود را بکارمیگیریم تا زیر سازی لازم را برای ایجاد راه روستای پیرده بخش مرکزی فراهم نماییم .

وی افزود : باتوجه به ضعف برق ومشکلاتی را که برای مردم این معضل به خصوص درفصول گرم سال در بردارد ما قول نصب یک تراس رابرای تقویت برق این روستا به مردم شهید پرور روستای پیرده  را میدهیم.

 SONY DSC

SONY DSC

Share