رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان:

انتخابات آزاد کلیدواژه شکست خوردگان سیاسی است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گیلان انتخابات آزاد را کلیدواژه شکست خوردگان سیاسی عنوان کرد.

به گزارش دیار میرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال آینده اظهار کرد: بعضی از افراد از گوشه و کنار علم انتخابات آزاد را بر دوش می‌گیرند و این امر تقویت کننده صدای رسانه‌های بیگانه است.

وی ادامه داد: افراد مذکور حرف‌های اتاق جنگ رژیم صهیونیستی و پنتاگون را در جراید زنجیره‌ای خود تکثیر می‌کنند و دشمنان با وجود آنها دیگر نیازی به آنتن ندارند.

اشجری افزود: افرادی که دم از انتخابات آزاد می‌زنند یادشان نرود در فضایی تنفس می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد به راحتی سخن بگویند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گیلان رفتار جاه‌طلبانه افرادی که به دنبال رمز فتنه ۹۲ هستند را مصداق بارز سیاسی‌کاری و موج‌سواری بر فضای آزاد امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: داشتن اصول و قوائد برای شرکت در انتخابات یکی از اصول اولیه تمام انتخابات دنیا است.

وی پایبندی به قانون اساسی، التزام عملی به ولایت فقیه و عدم مشارکت در جریان فتنه سال ۸۸ را از اصول بدیهی شرکت در انتخابات کاندیداها برشمرد و اذعان کرد: افرادی که نبود آزادی برای انتخابات را بیان می‌کنند در واقع از بصیرت مردم در بی‌اعتنایی به سخنان تشکیلاتی عده‌ای اجیر و جاده صاف‌کن دشمنان عصبانی هستند و می‌خواهند بلوای دیگری را در کشور ایجاد کنند.

اشجری اظهار کرد: افراد مذکور ابتدا می‌خواهند شورای نگهبان را مورد هجمه قرار دهند و اگر بشود در انتخابات به رهبری نظام نیز حمله کنند.

* زیر سؤال بردن نظارت شورای نگهبان آتش تهیه فتنه ۹۲ است

این مسئول آتش تهیه فتنه ۹۲ را زیر سؤال بردن نظارت شورای نگهبان در انتخابات عنوان کرد و گفت: اتاق جنگ موساد شاید به نق‌زنندگان اکنون گفته است که چه خلع‌هایی در فتنه سال ۸۸ داشتند و آنها دست به‌ کار می‌شوند با پوشش آزادی‌خواهی برای برگزاری انتخابات چهره‌های شناخته شده نظام را درگیر کنند تا این تشویش به مردم نیز سرایت کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گیلان تصریح کرد: افراد مذکور بر گوش خود پنبه گذاشتند و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نشنیدند که هر کس تا روز انتخابات اختلاف‌افکنی کند به کشور خیانت کرده است.

وی دامن زدن به عدم آزادی بر انتخابات را خیانت دانست و یادآور شد: انتخابات سال ۹۲ تفاوتی با انتخابات‌های گذشته نمی‌کند و اگر در این انتخابات خبری از آزادی نیست از مجریان انتخابات‌های گذشته که اکنون داعیه‌دار انتخابات آزاد شده‌اند باید پرسیده شود که شما نیز انتخابات آزاد برگزار نمی‌کردید.

اشجری با بیان اینکه قانون تغییر نکرده است، افزود: به بهانه عدم حضور هم‌حزبی خود نباید تلاش صدها هزار ناظر و مجری انتخابات در کشور را بیهوده بشماریم و به آنها تهمت‌های ناروا ببندیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از افراد فراموش کرده‌اند که در انتخابات آزاد و با همین قوانین موجود بود که یکی از چهره‌های اصلاح‌طلبان رای آورد و همه خوب می‌دانند چه بلایی بر سر ملت آمد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گیلان اضافه کرد: اکنون که اکثریت مردم از اصلاح‌طلبان بی‌اعتماد شدند، یقه شورای نگهبان را گرفتند که شما انتخابات آزاد برگزار نمی‌کنید.

وی با تاکید بر اینکه افرادی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که قانون اساسی را قبول داشته باشند، یادآور شد: مردم ایران هوشیار هستند و افرادی که با دشمن همصدا شدند را کنار می‌گذارند.

Share