نماینده مردم آستارا در مجلس اعلام کرد:

افتتاح اسکله آستارا در انتظار مصوبه دولت

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به احداث اسکله خصوصی بندر آستاراگفت: افتتاح اسکله آستارا در انتظار مصوبه دولت برای مجوز مرز دریایی است.

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی‌رز  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه کسی که در مسند نمایندگی مجلس قرار گرفته، می‌تواند کاندیدای ریاست جمهوری شود، اظهار کرد: در صورت توفیق الهی و پشتیبانی مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و برنامه‌های محوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری، افزود: برنامه‌های جامعی طراحی شده که از طریق صدا و سیما اعلام می‌کنم.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به سوابق اجرایی و نخبگی خود، گفت: کابینه خود را مشخص نکرده‌ام اما قطعا از مدیران ارشد گیلان در کابینه‌ام استفاده می‌کنم.

نعیمی‌رز با بیان اینکه گام به گام و با نزدیک شدن به انتخابات برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم، تصریح کرد: در دوران کودکی هرچه خواستم به آن رسیدم و در بزرگسالی نیز موفق بوده‌ام و با توکل بر خداوند متعال پیروز می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی شرایط کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارم و به عنوان قانونگذار مطیع قانون هستم.

*برخی تذکرات نمایندگان در شأن مجلس نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تذکرات نامربوط برخی نمایندگان در مجلس گفت: با تذکراتی که مرتبط به موضوع خاص نبوده و هدفمند نیست مخالف هستم.

وی با بیان اینکه تلاش مجمع نمایندگان گیلان برای برطرف کردن مشکلات مردم و توسعه استان است، افزود: برخی تذکرات نمایندگان در شأن مجلس نیست.

* افتتاح اسکله آستارا در انتظار مصوبه دولت

نعیمی‌رز با اشاره به احداث اسکله خصوصی بندر آستارا یادآور شد: افتتاح اسکله آستارا در انتظار مصوبه دولت برای مجوز مرز دریایی است.

وی اظهار کرد: احداث اسکله آستارا با تلاش پیمانکار به اتمام رسیده است اما تا صدور مجوز دولت غیر قابل بهره‌برداری است.

Share