در بندر انزلی:

استقلال از ملوان یک امتیاز گرفت و به دربی رسید

تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف استقلال رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.این بازی بسیار سرد و ساکن بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. استقلال به دلیل بازی حساس با پرسپولیس در روز جمعه محتاط ‌تر از همیشه بازی کرد تا با یک مساوی و عنوان صدرنشینی به دربی ۷۶ برسد.

به گزارش دیارمیرزا:  تیم فوتبال استقلال از ملوان یک امتیاز گرفت تا با صدرنشینی به دربی ۷۶ برسد.

تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف استقلال رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی بسیار سرد و ساکن بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. استقلال به دلیل بازی حساس با پرسپولیس در روز جمعه محتاط ‌تر از همیشه بازی کرد تا با یک مساوی و عنوان صدرنشینی به دربی ۷۶ برسد.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به فرزاد حاتمی،، سیاوش اکبرپور و ساموئل از استقلال و سعید عزت‌اللهی و سیدجلال رافخایی از ملوان کارت زرد نشان داد.

با این تساوی استقلال ۴۲ امتیازی شد و به صدر جدول برگشت و ملوان هم با ۳۲ امتیاز همچنان در رده هفتم باقی‌ماند.

13910810000684_PhotoA

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، حسن اشجاری، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، ساموئل( از دقیقه ۸۲ میثم بائو)، پژمان منتظری، ویسنته آرزه، آرش برهانی( از دقیقه ۵۷ سیاوش اکبرپور)، ایمان موسوی و فرزاد حاتمی( از دقیقه ۳۳ مجتبی جباری)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:

پاشینکو، عزیزمعبودی، جواد شیرزاد( از دقیقه ۷۳ سهیل رحمانی)، هادی تامینی، احمد آهی، سعید عزت‌الهی( از دقیقه ۶۷ حسین بادامکی)، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، پویا نزهتی، جلال رافخایی و مهرداد اولادی.

سرمربی: محمد احمدزاده

Share