در فرمانداری تالش:

استاندار گیلان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار کرد

مهندس کیهان هاشم نیا صبح امروز در حاشیه ی سفر به تالش با محسن پاک آئین دیدار و در زمینه ی استفاده از توانمندیهای گیلان برای گسترش هرچه بیشتر ارتباطات دو جانبه ی کشور مان با جمهوری آذربایجان بحث و تبادل نظر کرد .

به گزارش دیارمیرزا: مهندس کیهان هاشم نیا صبح امروز در حاشیه ی سفر به تالش با محسن پاک آئین دیدار و در   زمینه ی استفاده از توانمندیهای گیلان برای گسترش هرچه بیشتر ارتباطات دو جانبه ی کشور مان با جمهوری آذربایجان بحث و تبادل نظر کرد .
استاندار گیلان در این دیدار که فرمانداران آستارا و تالش نیز حضور داشتند با اشاره به توانمندیهای منحصر بفرد استان در توسعه ی مبادلات تجاری و اقتصادی با جمهوری آذربایجان از سفیرکشورمان در باکو خواست در بهره مندی هرچه بیشتر از این توانمندیها تلاش کند .

 

 

مهندس کیهان هاشم نیا با اشاره به ساخت راه آهن رشت به تالش و آستارا و همچنین بهره برداری از بندر آستارا افزود : پیگیری برای راه اندازی هرچه سریع تر بازارچه مرزی میتواند به گسترش مناسبات دو طرف بیانجامد .
محسن پاک آئین سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار گفت : سفارت کشورمان در باکو آمادگی کامل برای تسهیل در روابط تجاری آذربایجان با استانهای شمالی را دارد .

 

Share