لاهوتی در تذکر شفاهی:

اراده‌ای برای پرداخت مطالبات چایکاران در دولت وجود ندارد

۵ماه از فصل برداشت چای در استان گیلان می گذرد اما با وجود دو بار دستور صریح رئیس جمهور اما هنوز نزدیک به ۶۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت نشده است.

 نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم با اشاره به گذشت ۵ ماه از فصل برداشت چای گفت: نزدیک به ۶۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت نشده است و  گویا اراده ای برای پرداخت مطالبات چایکاران در دولت وجود ندارد . 

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور گفت: وضعیت کشاورزان در استان گیلان نامناسب است.

 نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ۵ ماه از فصل برداشت چای در استان گیلان می گذرد اما با وجود دو بار دستور صریح رئیس جمهور اما هنوز نزدیک به ۶۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت نشده است.

 وی تصریح کرد:باید بگویم هیچ اراده‌ای هم برای پرداخت مطالبات چایکاران وجود ندارد وخواهشمندیم هر چه سریعتر برای  پرداخت معوقات چایکاران اقدام شود

 محمدحسن ابوترابی فرد با وارد دانستن تذکر مهرداد بائوج لاهوتی گفت: بنده نیز به عدم پرداخت این معوقات اعتراض داشته و تذکر جدی خود را به معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور اعلام می کنم که هر چه سریعتر به معوقات چایکاران رسیدگی شود.

Share