محمد مهدی رهبری املشی :

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به سایت پشتیبانی نفت خزر در رودسر

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد سریع‌تر احداث سایت پشتیبانی نفت و گاز سردار جنگل رودسر خبر داد.

محمدمهدی رهبری املشی گفت‌ با اشاره به دیدارخود بهمراه رئیس مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با وزیر نفت اظهار کرد: در این نشست ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیشبرد سریع‌تر احداث سایت پشتیبانی نفت و گاز سردار جنگل رودسر اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار برای عملیات اجرایی ساختمانی، ابنیه و اقدام‌های اولیه سایت نفت و گاز سردار جنگل رودسر از طرف وزیر نفت اختصاص داده شد.

نماینده مردم رودسر و املش ادامه داد: وزیر نفت در این نشست قول داد از محل سهم درآمد وزارت نفت و دیگر منابع نیز در صورت پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این سایت پشتیبانی اعتبارات بیشتری را اختصاص دهد.

به گفته وی، مشکل اولیه تامین زمین مورد نیاز سایت مذکور برطرف شده و اکنون ۴۰ هکتار زمین برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست به منظور احداث ساختمان‌های پشتیبانی، اداری و ستادی در اختیار وزارت نفت قرار گرفته و مقرر شد با پیگیری‌های استاندار گیلان مشکلات حقوقی هر چه سریع‌تر برطرف شود و بقیه زمین‌ها به میزان ۸۰ هکتار تملک سریع‌تر در اختیار وزارت نفت قرار گیرد.

رهبری‌املشی خاطرنشان کرد: نماینده تام‌الاختیار وزیر نفت در سایت پشتیبانی نفت و گاز رودسر آقای بازرگانی معاون پارلمانی وزیر نفت انتخاب شده و این امر می‌تواند یک تمرکزی در تسریع اجرایی شدن این سایت در سطح استان و وزارتخانه نفت به وجود آورد.

Share