آقای حسن زاده اگر نخواهیم با شما هم استانی باشیم چه کسی را باید ببینیم؟!

چه زیبا فرمودند امام صادق (ع) در مورد بی عدالتی احکام : “پشیمان ترین شخص در روز قیامت ، کسی است که برای مردم از عدالت سخن بگوید ، اما خودش به دیگران عدالت روا ندارد”  باز هم بی عدالتی! باز هم ظلم! باز هم هدف، عشق گیلانی ها! اگر در قبال محرومیت بعد از […]

چه زیبا فرمودند امام صادق (ع) در مورد بی عدالتی احکام : “پشیمان ترین شخص در روز قیامت ، کسی است که برای مردم از عدالت سخن بگوید ، اما خودش به دیگران عدالت روا ندارد”

 باز هم بی عدالتی! باز هم ظلم! باز هم هدف، عشق گیلانی ها!

اگر در قبال محرومیت بعد از حواشی الگیلانو(داربی گیلان) سکوت کردیم و یا مسئولین باشگاه پذیرفتند به دلیل فرهنگ روشن فکری ای بود که خداوند در دل مردم این دیار گیل و دیلم نهادینه کرده است.

آیا اکنون باید از آن رفتار سو استفاده شود؟ آیا مدیرعامل داماش هم باید به مانند برخی سرداران،شوالیه ها و شو من های حاضر در فوتبال ایران دروغ به زبان بیاورد؟

 به راستی که در تیم داری فوتبالی که بنای آن بر ظلم ، بی عدالتی و دروغ است باید تغییر رویه داد، چرا که این فوتبال لایق پاک بودن نیست !

فوتبالی که رئیس سازمان لیگ اش برای بدست آوردن دل سوگولی های تهران حق نماینده گیلان ، داماش شهرباران را ضایع می کند!

حسن زاده ، رئیس کمیته انضباطی

فوتبالی که رئیس کمیته انضباطی اش بی لیاقتی خود را می خواهد با بی عدالتی در حق تیم استانش جبران کند و گوش شنوا(!) و چشم بینای(!) خود را فقط به رشت معطوف کرده است!

نکته جالب در مورد حسن زاده، هم استانی بودن ایشان است که مسلما با این ظلم ها می خواهد به منتقدان خود مواردی را ثابت کند! آقای حسن زاده اگر نخواهیم با شما هم استانی باشیم چه کسی را باید ببینیم؟! آقای حسن زاده باید بدانید ، بی لیاقتی یک شخص با این احکام ظالمانه پوشیده نمی شود.

 جناب حسن زاده عزیز ، مردم گیلان و رشت از شما دل خور هستند ، آن قدر دلخور هستند که از دشمنان خود در طول تاریخ ناراحت نیستند چرا که اگر ظلمی در طول تاریخ به آن ها روا شده است از سوی دشمنان بود ، ولی شما در لباس عدالت و با احکام ظالمانه سعی در ضربه زدن به حقوق فوتبال دوستان گیلانی دارید.

شما کاری کرده اید که اکنون در کوچه بازار این شهر همه جمله ی مشترکی دارند و متفق القول می گویند:

“جرم داماش و هوادارانش،شکست تیم های بزرگ و شاید مافیایی فوتبال ایران در نیم فصل اول بوده است… پس هم چنان طوفانی،سیلاب به راه می اندازیم تا تمام بدخواهانش تسلیم شوند،چون ما نیز به مانند میرزا ، تسلیم ناپذیریم”

تارنمای هواداران داماش گیلان

Share