خدمات خودپرداز اصلاح طلبان به خاندان هاشمی

هرچه رسانه های ارزشی و مستقل مردمی پیگیر برگزاری هرچه زودتر دادگاه مهدی هاشمی هستند، رسانه های اصلاح طلب سعی دارند به انحاء مختلف ارادت خود را به این آقازاده و خاندانش به نمایش بگذارند. به گزارش سرویس سیاسی بی باک، روزنامه آرمان بعنوان یکی از تریبون های رسانه ای خاندان هاشمی امروز بار دیگر به […]

هرچه رسانه های ارزشی و مستقل مردمی پیگیر برگزاری هرچه زودتر دادگاه مهدی هاشمی هستند، رسانه های اصلاح طلب سعی دارند به انحاء مختلف ارادت خود را به این آقازاده و خاندانش به نمایش بگذارند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، روزنامه آرمان بعنوان یکی از تریبون های رسانه ای خاندان هاشمی امروز بار دیگر به منتقدان خاندان هاشمی حمله کرد و ضمن افراطی خواندن مخالفان آقازاده، از نامه دفتر هاشمی به مجلس خبر داد.

روزنامه مردم سالاری دیگر رسانه مکتوب اصلاح طلبان نیز امروز سعی کرد تا بجای پیگیری مطالبات مردم در برگزاری هرچه زودتر دادگاه مهدی هاشمی، اذهان را به سراغ متهم فراری دیگر سوق به نام محمود خاوری سوق دهد!

مردم سالاری نوشت: مدتی است که نام خاوری یکی از متهمین پرونده اختلاس بزرگ موسوم به ۳هزار میلیارد تومانی مشمول گذشت زمان شده است. گفته شده وی همچنان در کانادا سکونت دارد البته شایعاتی نیز مبنی بر اسباب کشی مدیرعامل سابق بانک ملی به حاشیه دریای کارائیب وجود دارد. همین موضوع سوژه سوال روزنامه مردم‌سالاری از سخنگوی وزارت امور خارجه شد.

این رسانه در ادامه نوشت: رامین مهمان‌پرست، درباره استرداد محمود خاوری، مدیرعامل مستعفی بانک ملی ایران، از کانادا گفت: «پرونده مدیرعامل سابق بانک ملی اکنون پرونده قضایی امنیتی است و پیگیری آن نیز به عهده مقامات امنیتی قرار دارد. دستگاه وزارت خارجه نیز تلاش می‌کند برای احقاق حقوق ملت ایران پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.»

و برخی دیگر از رسانه های اصلاح طلب هم برای رعب و وحشت انداحتن در دل نیروهای انقلاب و رسانه های ارزشی و مستقل، از حق شکایت آقازاده از رسانه های منتقد خبر دادند.

گفتنی است؛ پس از بازگشت مهدی هاشمی به ایران، “بی باک” طی گزارشی از برنامه آقازاده برای شکایت از رسانه های ارزشی خبر داد که این موضوع برای چندمین بار، با سخنان وکیل این خاندان اثبات گردید.

ساعاتی پس از آزادی مهدی هاشمی از زندان، علیزاده طباطبایی وکیل خانوادگی هاشمی‌ها در مصاحبه‌ای با آرمان روابط عمومی نزدیک به محمد هاشمی، پروژه‌ای را کلید زد که همزمان برخی سایت‌های فیلتر شده کارچاق کن آقازاده فراری نیز آنرا برای تطهیر مهدی هاشمی کلید زده بودند.

علیزاده طباطبایی از اقدام قضایی و شکایت علیه رسانه‌هایی که در زمینه پرونده مهدی هاشمی افشاگری کرده‌اند خبر داد و گفت: « این رسانه‏ ها از روز اول بازداشت مهدی هاشمی یک حمله گسترده علیه خانواده آقای هاشمی را شروع کردند که تنها جواب ما طرح دعوا علیه آنها در دادگاه بوده است. این روند همچنان هم ادامه دارد و اگر فشاری هم وجود دارد از جانب طرف مقابل بوده است و دستگاه قضایی باید جواب دهد که فشارها از چه طرفی وارد می‏شده است.»
Share